miercuri, 2 noiembrie 2011

"Shanzelize Avenue"

  Ma trezesc inaintea cocosului,la 5 dimineata,pap,ma pregatesc pentru ziua ce nu a inceput inca.
   Urmatorul pas este sa i-au caleasca pana la sud iar de la sud...paiii ...ca sa nu mai dau bani pana in centru merg pe jos,pe" Bulevard a la Romania","Shanzelize Avenue".
   Ajunsa aici...ce sa zic???Intampin peripetii mari.M-ai vad cate un boschetar ce face pisu in boscheti,mai trece cate un biciclist ce imi zice saramana de parca eu as arata ca masamarea,mai vad cate un BMW X5,ma uit la el si zic"Oh Gosh is so beautiful",dupa care imi aduc aminte ca nu o sa mi-l permit nici dupa al -90-lea salariu,mai vedem cate un adolescent cu un ghiozdan cat casa si cu o sticla de suc de 0,5 in mana,probabil ghiozdanul fiind prea gol s-a hotarat copilul sa tina sticla de suc in mana.
   Odata ajunsa in centru ,partea buna a Ploiestiului ,tind sa cred ca am dat de civilizatie dar nu am nici ceea mai mica sansa.Aici vedem cate o persoana cu servieta si ziarul in mana.Probabil avand si acesta prea multe lucruri in servieta nu a mai putut sa puna si un amarat de ziar in aceasta.
   Vrand sa mai economisim niste banuti(deoarece la tembelizor spune ca incepem a 2-a criza dar in familia mea se inceoe la a-10-a deoarece vrem sa o luam inainte)dupa ce mergem de la Gara de Sud pe jos pana in centru,in fiecare zi o juma de ora pana incep practica la BRD ,ma asez pe o bancuta si imi scriu gandurile intr-o agenda.
   Ajunsa la sediu,aici incepe "distractia"

14 comentarii:

  1. Salut. daca ai blog inseamna ca accepti criticile / incurajarile asupra chestiilor postate.[ In fond, persoanele realiste fac asta, dar poti sterge comentariile, evident, daca-ti displac. ] Ar trebui sa lucrezi un pic la exprimarea in engleza ca ..sa zicem, merge in ' carje ' pe undeva si chiar la romana ..nu stai excelent. Incearca sa-ti corectezi textul inainte sa-l postezi pentru a preveni eventualele critici :) .Un mic sfat : incearca sa folosesti diacritice, pe un blog .. dau bine, plus ca aduc o nota de rafinament .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Nu am sa sterg comentariu ,sunt tipul de persoana care atunci cand face un cacat "il imbratiseaza "ca si cum ar fii un lucru bun.Da,poate gresesc,nu incerc sa imi gasesc scuze dar atunci cand ai cancer la san,iubirea se duce dracu,tatal pleaca din tara pentru a face bani...nu ai vrea sa fii "eu"+nimeni nu e perfect,sunt om,incerc sa fiu de fier si sa fac totul cat mai perfect dar nu reusesc.Iti multumesc pentru critici si sfaturi,o sa tin cont de ele dar un singur lucru as vrea sa il stiu...numele tau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce importanta are un nume? As putea sa-ti zic unul oarecare..e irelevant. Imi place caracterul tau si ..desi ai impresia ca nu reusesti sa faci ceva perfect incearca sa nu te demoralizezi sau sa-ti faci ganduri negre pentru ca poate astea tin de sentimentul ala de moment, de esec, deci acorda-i o importanta medie, pentru ca nimic in lumea asta nu e perfect.Si daca ar fi .. ce farmec ar mai avea? Mi-ar placea sa vad chestii scrise de tine in care sa intrepatrunzi sentimente mai profunde. Adica.. se vede ca poti sau ca putea. Toti, in mod inconstient, il vedem pe acel pusti cu ghiozdan, dar nu stiu cat timp o sa-l tinem minte...ar fi ceva mult mai special. Bafta in continuare si , cum se spune , ' think pink, act green ! ' .

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate,un nume nu conteaza.Oricum,dupa felul in care scri cred ca ne-am vazut "face to face".Sunt frapata ca iti place caracterul meu,oameni spun ca sunt complicata,puerila,atat de inchisa si de schimbatoare incat nu las pe nimeni sa ma cunoasca,doar prieteni adevarati ma stiu cum sunt si vad in mine ceva bun,imi place cum tastezi si ma bucur ca spre deosebire de mine esti o persoana optimista. Hmmm...ciudat,parca m-ai descris,toata viata mi-am carat esecurile dupa mine,de la cele mari pana la cele mici,ma urmaresc ca niste mici fantome si impreuna cu dragostea care am transformat-o in ura asta e tot ce am.
    Ai dreptate,nimeni nu e perfect si stiu ca nu am sa ajung la perfectiune dar cum am spus mai sus chiar daca nu reusesc incerc sa fiu atenta la detalii,sa fac totul cat mai bine.Spui ca nimic in lume nu ar avea farmec daca totul ar merge ca pe roata,vrei sa spui ca daca ai alege intre un muritor si un zeu ai opta pentru muritor?
    Urmatoarele mele postari sunt scrise de ceva timp...imi pare rau,urmatoarea este despre ce as vrea sa fac in viata,lucruri marunte,fara bmw-uri si alte minunati, chestii de genu:sa intanlesc adevarata dragoste.
    Think pink,huh?Rozul nu e culoarea mea favorita:))imi place :alb,negru,rosul,albastrul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, as alege muritorul de fiecare data si nu, nu sunt o persoana optimista. Si eu pun raul inainte, dar incerc sa judec lucrurile cat mai realist. 'Oamenii spun ..' - oamenii mereu spun , doar asta fac. Renunta la a te interesa de spusele oamenilor, cel putin de cei care .. nu dau 2 bani pe tine. Rozul..da, pare o culoare bolnavicioasa , pentru mine, negru salveaza intotdeauna, dar de multe ori acea sintagma ajuta. Green is life, green is good.
    Adevarata dragoste ..da, succes la asta , dar am impresia ca vanezi himere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos,nu visez dupa o iluzie dar daca nu traiesti in lumea mea nu ma judeca.Asta e ce imi doresc cel mai mult in viata,e dorinta unui copil de 3 ani si al unei fete de aproape 21.
    Recunosc,sunt o visatoare dar asta nu e o fantezie spusa la 2 noaptea,o simpla dorinta ce sper sa se indeplineasca pana ce o sa ma sting,lucru ce o sa se intample curand.
    Oamenii???Mereu am fost judecata,imi aduc aminte ca de la 3anisori ma judecau iar singura mea greseala era simplu fapt ca aveam aceeasi sange cu persoana care gresise.La varsta aia sa mergi pe strada si sa auzi prostiile unora ce nu au ce face pe acasa si sa ajungi acasa cu lacrimi in ochii...nu ar trebui sa fie amintirea fiecarui copil.
    Life is green but not for everybody.
    Iti doresc succesuri si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti dai seama ca nu pentru toata lumea.. nu esti singura care sufera.Asta incercam sa-ti spun.
    Si eu nu judec oamenii, cel putin ma straduiesc sa n-o fac.
    Toti visam ..pana ne trezim la realitate.
    (ps: Succesuri-le Elenei Basescu sunt oribile :)) ).
    Mult noroc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  8. :))Aproape ca nu o cunosc pe Elena:)) din ziua cand am renuntat la gandul de a face jurnalism am incetat sa ma uit la stiri:))noroc cu mamaia ca se mai uita si aflu si eu de una alta:))si nu ii stiu visele doamnei Basescu.
    Ma bucur ca nu judeci oamenii,daca ai fii facut.o nu ai mai sta de vb cu mine.
    Intr-adevar realitatea e mai dura decat visul dar daca toti am trai in realitate de ce a fost inventat visul???
    Ochii mei se inchid...nu stiu cum esti tu dar eu motai pe o melodie doar din instrumental.
    Nu renunta la visele tale!Life is not so black:))
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Te salut, Andreea Cristina, o zi frumoasa, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  10. Postarea ta mi-a amintit de clipele frumoase de pe Champs-Élysées. O să-i ajungem şi noi din urmă, odat' ş-odată!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai fost la Champs-Élysées???E frumos sa visezi.Da,poate ...candva.Oricum ,chiar daca nu o sa ii ajungem eu o sa zbor in 2 ani asa ca...
    Imi pare rau ca pamantul pe care am facut primul pas,locul unde am cunoscut cuvantul"love",mirosul cu care am invatat ce inseamna"home",tarana ce m-a ajutat sa inteleg definitia la:credintei,bucurie,zambetul unei copile de 20 de ani... a ajuns bataia de joc a strainilor si unora ce dorm pe scaune dar nu pot schimba nimic,totul e in mana lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Niciodata nu te rezuma doar la vise. Incearca sa-ti traiesti viata la maxim. Lunga, scurta ... nu conteaza. Traieste-o la maxim, ignora-i pe cei din jurul tau care jignesc. Nu-ti fie frica de nimic. Poti, vrei, reusesti.

    POTI SA FACI CE VREI PENTRU A REUSI. Nu te uita in jur. Viata e prea frumoasa. Traieste-o la maxim.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos!Da,sunt genu de persoana care ii place sa traiasca clipa cat despre cei din jur...ce sa zic???chiar daca nu am intelepciunea unui om de 60 de ani viata m-a invatat ca NICIODATA nu poti multumi pe toata lumea oricat de mult ai incerca,tot ce poti sa faci este sa fii tu...restul e can-can!

    RăspundețiȘtergere