vineri, 18 noiembrie 2011

Farmacie sau parc???Parc sau farmacie???

   Azi 13.11.2011,duminica,ora 8:11 dimineata ma scol impotriva guvernului pt. care am mare stima...caruia ii urez toate cele bune deoarece isi bate joc de tarisoara asta.
   Sa fiu sincera cu voi aceasta simpatie a mea pt. minunatia oamenilor ce ne conduc a venit cu cateva saptamani in urma,cand eu,cetatean roman,am fost racita si ca orice om,am avut intentia sa ma duc la farmacie,sa imi cumpar medicamente.Insa,dragi mei cititori,nu aveam unde sa ma duc deoarece intr-un sat in care din vara se incearca sa se faca PARC nu exista FARMACIE.
   Stai putin!se face PARC in conditiile in care nu exista FARMACIE???:)) ;)) :))imi scuzati amuzamentul dar nu am putut sa ma abtin si imi tot vin in cap aceste 2 cuvinte:PARC-FARMACIE,FARMACIE-PARC.
   Da,ce sa zic???o sa fie bine,eu zic sa fiu optimista,nu are nimic daca mor bolnava in pat sau in drum spre o farmacie,atata timp cat am un leagan langa mine nimic numai conteaza,toate`s bune si frumoase<:-P
   Acum ,nu stiu,poate nu gandesc eu clar,poate m-am trezit prea revoltata dar voi chiar credeti ca este nevoie mai mult de un topogan decat de  o pastila???
   Astept raspunsurile voastre(fara injuraturi pt. guvern sau cu***)
  
  Pana data viitoare,iubiti partidul roman!!!




P.S.:Hey! ♥
Imi cer scuze pentru absenta, am ceva probleme, nu ma simt prea ok si vreau sa ma odihnesc mai mult.
Nu va faceti griji, nu e nimic grav si nici nu o sa mai lipsesc mult... maine cred ca revin!
Va pup si va imbratisez cu drag! :*

4 comentarii: