vineri, 9 decembrie 2011

Sarbatorile vin,sarbatorile vin...

   In toti ani stiam ce am sa fac de sarbatori cu luni de zile inainte,Craciunul il petreceam cu familia sau prietenii iar Revelionul MEREU IN FAMILIE.
   Anul acesta...nu stiu,nimeni nu spune nimic,nimeni nu are un plan,toata lumea munceste ,nici nu am putea spune ca vin sarbatorile.Ma simt trista deoarece este unul dintre momentele mele preferate,doar odata pe an ne bucuram de aceste zile in care ne putem strange in jurul bradului cu cei dragi si toata lumea este obsedata de munca,munca si iar munca...STOP,aproape a venit Craciunul,in curand o sa ninga,badul o sa fie curcubeul casei si noi ce facem???


Voi ce faceti de Craciun,Revelion???

Pana data viitoare,va doresc sa ascultati cu drag colindatorii, sa va incalziti impreuna cu cei apropiati la gura semineului, sa mancati colacei si sa -l asteptati pe Mos Craciun!!
SARBATORI FERICITE! !>:d<♥♥♥



3 comentarii:

  1. Multumesc la fel:)>:D<

    Sa stii ca nici eu nu simt ca vin sarbatorile, dar pana la Craciun mai e deci.. :D:)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca mai intai trebuie sa vina zapada si pe urma o sa simtim gustul sarbatorilor:))

    Chiar daca nu am nici cea mai mica idee unde o sa fac Craciunul,eu am inceput sa ascult colinde,pe desktop,la avatar si cum se vede si pe blog am ca jpg un peisaj de iarna ceea ce inseamna ca lucrurile incet ,incet se misca dar mai greu anul asta:)>:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Da ai dreptate ca unii se gandesc numai la munca...pacat!

    RăspundețiȘtergere