sâmbătă, 22 octombrie 2011

MY TO DO LIST

   The 21 things i want to do:

1)(personal...);
2)Sa imi traiesc viata fara sa ma uit la ceas;
3)Sa imi gasesc un loc in care sa meditez;
4)(personal..);
5)Sa ajut un copil ce a fost crescut de un singur parinte;
6)Imi doresc ca intr-o dimineata sa urc intr-un tren,sa plec unde vad cu ochii,sa ma opresc intr-o gara oarecare,sa vizitez acel loc si sa ma distrez de minune.
7)Sa imi pun lentile de contact de un verde ca ochii unui sarpe;
8)Sa invat sa dansez in doi(pe muzica romantica) fara sa imi calc din 5 in 5 secunde partenerul pe picioare;
9)Sa locuiesc in Germania;
10)Sa am o casa de lemn intr-o zona de munte;
11)Sa invat sa alerg fara sa obosesc asa repede;
12)Sa alerg prin ploaie,sa aud ai mei pasi si cum bate vantul;
13)Sa mangai un elefant;
14)Sa ma plimb intr-un balon cu aer;
15)Sa mai mananc macar o singura data paine pe vatra;
16)Sa imi fac un tatuaj pe picior;
17)Sa vad rasaritul si apusul in mare;
18)Sa re-incep sa pictez pe sticla;
19)Sa ivat sa calaresc un cal negru si unul alb;
20)Sa fac o poza cu niste aripi ca de inger. 


21)Sa fiu trasa de o sanie cu husky.




   Pana data viitoare,va pupa Cris!
                                                 

2 comentarii: