luni, 17 octombrie 2011

2 OF MY POEMS



   Sper sa va placa 2  din poeziile mele:

FEMEIA
                                            de Andreea Cristina Necula

E o femeie
Sau o salcie?
Una ce bate in vant
Sau in gand?
E o lacustra ce iti lumineaza noaptea
Si iti aduce fericirea.
Ziua bate cu necazuri
Iar noaptea cu bucuri.
Nu are tulpina zvelta
Poate cum ti-ai dori
Dar ea e cea care te poate adormi
Sau trezi pe un pamant fara nori.

http://www.youtube.com/watch?v=hq2KgzKETBw




Keep on the road
                                                      de Andreea Cristina Necula

Keep on the road
Nothing can stop you
But do not forget me home
`cause even i love you
i will go on.
Keep on the road
Nothing can stop you
Do not do my mistake
And stay home.
Even the sun is in the sky day and night
Keep one eye open
The view can change.
Keep on the road
Nothing can stop you
i hope that someday 
I meet you again home.

+ daca versurile nu merg fara muzica...am adaugat niste melodii care imi plac la nebunie si sper sa va placa si voua.



Pana data viitoare,nu uita ca : femeia iti danseaza,iti fura un zambet,merge langa tine prin ger si vant dar restul e in umbra ,restul e mister;va doresc sa luati decizii intelepte,sa tineti un ochi deschis,sa  nu ii uitati pe cei dragi si sa aveti parte de multa IUBIRE.Va pupa ,Cris!!!



2 comentarii:

  1. Frumoase versuri si foarte bine alese melodii. Mi-au placut mult. Dupa o noapte lunga de munca, dupa ce am citit mailul de la tine, am intrat sa vad cine esti. Am ramas cu gura cascata si mi-a fugit tot somnul dupa ce am citit poeziile si am ascultat melodiile astea.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-au placut,versuri scriu de micuta iar muzica este una din pasiunile mele>:d<

    RăspundețiȘtergere