duminică, 2 octombrie 2011

Reclamele pot fii ingeri???

   O reclama ne poate aduce aminte de copilarie,de prima dragoste,ne poate fura un zambet de pe buze sau in conspiratie cu cerul poate ajuta o picatura de ploaie sa ne umezeasca ochiul si obrazul.
   Ceea mai frumoasa reclama pe care am vazut-o este ceea de la COSMOTE .
   Trebuie sa recunosc ca nu sunt adepta reclamelor dar aceasta m-a facut sa cred ca este mai mult decat o bucata de banda in spatele unei sticle.Cand am vazut-o prima data m-am vazut pe mine imbuibata de probleme si uitand uneori sa am grija de fratiorul cel mic;te-am vazut pe tine,cel care imi citesti compunerea;l-am vazut pe acel batranel,din videoclip,cum se transforma intr-un copil indurerat,uitat de propiul copil.
   Ce ciudat,nu?Doar spunandui celui drag de 21 de ori cuvantul "fluture" il poate emotiona,bucura,intrista,un amestec de sentimente,o avalansa de culori,un singur cuvant.
   Tot aceasta reclama mi-a adus aminte de un proverb "Nu trebuie sa uitam de unde am plecat." ,un lucru pe care ar trebui sa il facem cu toti iar in fiecare zi sa avem grija atat de cel care acum cativa ani ne-a lovit cat si de cel care ne-a oferit un sarut pe frunte.






O singura reclama...

   Pana data viitoare,aveti grija de voi si de cei apropiati!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu