sâmbătă, 7 iulie 2012

Rai sau Iad???

   Rai sau iad?este intrebarea la care ma gandesc cand vad celebritatiile/idiotii care traiesc cu persoane de sex diferit din motive ce nu are legatura cu iubirea.
   Niciodata nu am inteles de ce doua persoane care numai au ce sa isi comunice prefer sa isi distruga viata alaturi de femeia/barbatu` pe care candva la iubit doar pentru ca  candva lucrurile au fost frumoase,pentru avere,pentru ca e bun in pat si lista poate continua. =((
                       
                                                                         

   De ce sa ne trezim in fiecare zi in bratele unui necunoscut cand  il/o putem  avea pe Fat din lacrima versus Cenusareasa?De ce sa ne bucuram de mici filtruri cand putem gusta iubirea?Why? :-/



   Observ tot mai multe cupluri care traiesc impreuna dar uita sa isi vorbeasca;sa fie sinceri;sa asculte(chiar si atunci cand sunt obositi sau nu au chef);vad baieti care uita sa isi scoata iubita la o intanlire adevarata deoarece totul se rezolva in ziua de azi cu un suc la Doroftei Pub sau o ieseala pe Bulevard,fara pic de romantism,fara scantei...ca si cum ai iesi cu bunica la o cafenea:)))Ce sa zic?Pacat.
   Alta chestie pe care nu inteles`o si o vad frecvent la adolescenti de varsta mea este cautarea perfectiuni. :-q WTF?Nu conteaza daca persoana de langa tine e prea gras,prea slab sau are momente cand e al dracului de enervant.Cred ca as fi cel mai fericit om de pe pamant daca am putea sa ii vedem pe cei de langa noi dincolo de defecte,ar fi minunat sa ne aducem aminte ca aparentele inseala,mi-ar placea ca barbatii sa se comporte civilizat cu partenera lor,as vrea ca macar in fata celor dragi sa nu purtam aceea masca pe care o purtam zilnic si ca macar lor sa le spunem zi de zi : "te iubesc!""multumesc!","iarta-ma!"...as vrea multe dar din pacate nu traim in lumea in care as vrea eu sa traim  :( .Din nou spun:pacat, viata e asa scurta iar limba ceasului se misca al dracului de repede:-p
   Si alt lucru care mai intervine tot mai des in viata de cuplu este gelozia.Recunosc,eu una sunt o persoana foarte,foarteeeeeeeee geloasa,mai ales cand tin foarte mult la cineva.Sper ca in vitor sa diminuez acest lucru dar asta e,invat din mers. :d



                                                             
   De asemenea,ar fi fain ca fetele din ziua de azi sa se daruiasca doar celui ce il iubesc cu adevarat si sa nu o faca din motivu`:"toata lumea face sex",ci sa simta, sa se dedice cu trup si suflet.

                                                                                   
   P.S.:Nu  stiu daca ati observat dar mi-am etichetat postarea:D:D:D


Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!!!                                                                     

4 comentarii:

  1. pentru ca e mai usor sa te oferi (fizic, emotional) cuiva fara prea mari complicatii. suferi mai putin in caz ca lucrurile nu merg bine. Eu inainte de relatia de acum (care dureaza de 2 ani si ceva) eram extrem de impotriva relatiilor serioase, tocmai pentru ca ma cam arsesem. important e sa dai peste cine trebuie, oricum ai ajunge la el:-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SI EU AM RAMAS PENTRU UN AN DE ZILE IN UMBRA CUIVA DAR TOT AS PREFERA O RELATIE SERIOASA:-P
      ORICUM,VIATA MERGE INAINTE:D

      Ștergere
  2. Frumos articolul. Cred ca de cele mai multe ori ne e teama sa traim...preferam doar sa existam. Uneori trebuie sa urlam ca apoi sa plangem de fericire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai perfecta dreptate dar in viata trebuie sa trecem prin toate,altfel ne-am plictisi.lol Da,din ras dam si in plans dar acesta nu este un lucru rau deoarece trebuie sa scoatem din noi toate sentimentele iar dupa o furtuna mai grea,parca curcubeul e si mai frumos,nu?

    RăspundețiȘtergere