marți, 31 iulie 2012

Leapsa

I am backkkkkk!!!
Despre ce scriem azi???Ehee...dupa aproape un an de zile de cand sterg tastatura de praf,azi am primit pentru prima oara o leapsa.Stiu,stiu saptamana asta trebuia sa va spun surpriza muzicala dar stiti voi,nu?A promite ceva e o noblete.A te tine de cuvant e o prostie:)))
Sa incepem!

11 lucruri despre mine:
*imi place sa scriu cand ploua afara;
*iubesc muzica;
*imi place sa gatesc;
*urasc aglomeratia;
*imi plac panterele negre;
*viata fara poze ar fi una neagra:(:)));
*is glumeata,mai;p;
*nu o sa gasiti om mai incapatanat ca mine:)));
*hai da-mi o bere neagra!:)));
*Soarele nu e doar o piatra;
*care e una din non-culorile mele preferate???

1)Melodia ta preferata este "freelove"
- Mike Diamondz-Reason to feel love

2)Unde ti-ai dori sa locuiesti?
- Berlin/New York

3)Ce alegi?Ploaia sau Soarele?
- Hai ambele!:)))

4)Filmul tau preferat este?
- uuuuuuuu...pai e dificil aici deoarece am mai multe dar imi plac:Eat,pray,love;A man apart;Pride and Prejudice
;Shakespeare In Love;So close;Dangerous Beauty ;Meet joe black;Grey`s anatomy;Why I Wore Lipstick to My Mastectomy;Dragonfly;How to Lose A Guy in 10 Days;What happens in Vegas?Bride Wars;Dangerous minds;Speak;Elizabethtown;We own the night;If only;Friends with benefits;etc.etc...



5)Daca ai putea schimba ceva la tine,ce ai schimba ?
- Nimic;)

6)Ce cuvant te-ar caracteriza cel mai bine?
- sincera,uneori mai sincera decat cere legea:)))

7)Cum te vezi peste 10 ani?
- hmmm...familie,prieteni,slujba,casa mea,macar o hodoroaga de masina...etc. etc.

8)Pe cine iubesti cel mai mult?(in afara de familie)
-momentan?pe mine:P


9)Ai spus vreodata un Te iubesc din suflet?
-pana acum am tinut la un singur tip cu adevarat dar nu i-am spus:P...probabil...cand o sa intanlesc persoana potrivita...candva...intr-o zi cu soare sau cu ploaie ...cand o sa intanlesc persoana potrivita...O SA II SPUN CU TOT SUFLETELU MEU:X

10)Treci prin viata sau o traiesti?
-IMI PLACE SA TRAIESC VIATA SI CU BUNE SI CU RELE;)

11)Cu cine ai vorbit ultima oara la telefon? - abia am venit azi noapte de la mare...crede-ma ca abia imi amintesc la ce ora m-am culcat:)))

Mersi pentru leapsa!

Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!!!

4 comentarii: