joi, 19 iulie 2012

Puya&Delia Matache

Hello,hello!


I have fresh news for you.Dupa lansarea piesei:"Nimic nu e nou",Puya s-a hotarat sa ne incante urechiile cu o noua melodie"Gone" ,intr-o colaborare dupa parerea mea un pic ciudata.El canta single-ul alaturi de Delia Matache si Bibanu.
Cei 3 mari viteji au filmat videoclipul la Brasov si Salajan fiind realizat de Vision Production.
Oricum,una peste alta piesa e foarte faina si o puteti gasi pe albumul"Nebun" sau la mine pe blog.


Vizionare placuta!


http://www.youtube.com/watch?v=kCKw75TNQoY


Va place?


P.S. :Nu stiu ce s-a intamplat cu blogul meu dar a luat-o razna.Am dat sa stearga postarea aceasta deoarece mai aveam de editat si mi-a sters si postarea precedenta,iar legat de blog personal nu imi mai apar culorile si multe lucruri legate de editare.E posibil sa fie din cauza noi fete a blogului?La voi totul e ok?


Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!

4 comentarii:

  1. nu-i rea melodia, cat despre editat, nu iti apar la fel pentru ca e alt sablon, foloseste sablonul normal:) si os a fie ca inainte:D cred:D pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Ma bucur ca iti place melodia!cat despre sablon e posibil sa raman la acesta...Pupici!

      Ștergere
    3. Nu sablonul era de vina,am incercat:vizualizari dinamice,simplu,am revenit la primul sablon si acum am ramas cu acesta.Pot sa spun ca la nici unul din ele nu am avut editarea veche.Oricum,ma bucur ca am reusit macar sa fac sa imi apara boldat,sa pot sa pun video etc,etc.O sa ii duc doru` vechi editari deoarece era mai ampla dar asta e...

      Ștergere