sâmbătă, 1 decembrie 2012

Untul de arahide

Cred ca toti am vazut macar un film american unde actorii degustau la micu' dejun faimosul unt de arahide,nu?Oare de ce sunt asa inebuniti dupa acest aliment?Desi,are un gust nu tocmai placut este bogat in proteine,potasiu fibre si poate preveni boli ca:Alzeihmer sau bolile cardiovasculare. Sincera sa fiu,eu nu sunt adepta acestui unt deoarece asa cum am spus mai sus nu are un gust bun.Voua va place? Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!

4 comentarii:

  1. N-am mancat niciodata:-? O sa vad pe unde gasesc si sa gust:D

    RăspundețiȘtergere
  2. De curiozitate l-am incercat si eu, tot amintindu-mi de filmele americane. Mie imi place la nebunie! La inceput mi s-a parut putin gretos, insa cu timpul m-am obisnuit cu el, si... imi place, mananc. Nu prea mult, ce-i drept, ca totusi e destul de "consistent". In concluzie: e bun, imi place.

    RăspundețiȘtergere