duminică, 16 decembrie 2012

O pagina din viata mea

Lunile trecute am aflat o veste bomba,veste care pentru mine ,personal a fost mai rau ca apocalipsa,mai rau ca o picatura de cerneala rosie intr-o adancitura de zapada pe care oricati fulgi de nea s-ar aseza..pata tot s-ar vedea Ca sa numai va tin in suspans am sa vad spun despre ce e vorba..am aflat ca am o problema de sanatate al carei vindecare este doar operatia.Sincera sa fiu,in momentu' in care am auzit spusele domnului doctor nu m-am speriat.Ba chiar,am reactionat ca si cum m-as duce la circ sa vad un urs ce se joaca cu mingia.Nu stiu daca eram costienta de ceea ce aflasem,nu cred ca eram speriata.Din contra,nu simteam nimic si asta e mai grav decat sa fi ranit. Ce sa zic?Zilele trecute am vazut cu ajutorul internetului ce ma asteapta si m-am hotarat ca nu o sa las pe nimeni sa ma taie,sa umble prin pieptul meu si sa ma coase ca pe ploveru'bunici.
Apropo,mai este putin si Craciunul ne bate la usa.Deci,vreau si eu sa va doresc un Craciun de poveste alaturi de cei dragi!Iar ca dar v-am pregatit o lista cu melodii care mie imi plac mult: *THE CHRISTMAS SONG-THE RAVEONETTES; *LAST CHRISTMAS-JIMMY EAT WORLD; *JUST LIKE CHRISTMAS-LOW; *MERRY CHRISTMAS EVERYBODY-ROONEY; *CHRISTMAS-LEONA NAES; *Ron Sexsmith-Maybe This Christmas. Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!

3 comentarii:

  1. Craciun fericit si tie, si sper sa treci cu bine si sa te tii tare pentru operatie>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau, dar stiu ca vei trece peste, esti o invingatoare!!! :) Succes la operatie. Va fi bine.

    RăspundețiȘtergere