marți, 21 august 2012

Ruj sau poate nu???

Hey,kids!
Azi vreau sa va povestesc ceva.Vreti sa auziti despre ce e vorba?



Raspunsul este cat se poate de simplu:RUJUL.Da,despre acest obiect o sa vorbim astazi.Ca sa nu o mai lungim,o sa va zic un secret:eu nu folosesc ruj,not at all.Why???deoarece mi se strange pe buze.Nu stiu de ce dar se strange la jumatea buzei.Am incercat sa imi dau cu crema inainte,am schimbat firme,culori,...gloss,ruj sau strugurel...raspunsul e acelasi.



Oricum,am o obsesie cu buzele si incerc sa fie cat mai ok deoarece de mic copil imi spunea tata sa imi dau cu crema de3-4ori pe zi ca sa nu le am crapate.Acum,nu imi dau mereu chiar de 4 ori dar de cel putin 2 ori/zi tot folosesc crema NIVEA.Mereu am cumparat de la ei.Recunosc cu mana pe inima ca sunt foarte mandra de aceasta crema(mai putin de strugurele lor de buze,...dar...)si nu o sa o schimb niciodata.






Pe langa aceasta crema mai imi doresc sa incerc crema Tender Care de la Oriflame.Ati folosit?Se zvoneste ca ar fi un cu aroma de cirese care hraneste foarte bine buzele.


Cat despre rujuri...STOP!am incercat mii si tot ce am reusit sa fac e sa -mi umplu casa.Am jurat si jur si in fata voastra ca nu sa mai folosesc niciodata.

Poate va intrebati ce culoare mi-ar placea sa folosesc!?Definitely,rosu si un maro aprope de culoarea pieli.

Voua ce culori va plac?Ce folositi pentru hidratarea buzelor?

P.S:Imi cer scuze ca am spus anumite lucruri in postarea "Bullshit".De curand,am auzit un zvon ca ar fi"obligati" de Uniunea Europeana sa scumpeasca preturile iar faptul ca urmeaza sa scada tva-ul in 2013 este o alta problema politica.Voi ce stiti despre asta?
Saptamana viitoare mi-ar fi placut sa vorbim despre unghii dar cum nu am colectat destule informatii va trebui sa pregatesc un alt subiect.

Pana data viitoare,va pup si va imbratisez cu drag!

6 comentarii:

  1. hmmm, eu n-am problemele cu rujul, chiar imi place, mai ales cel rosu <3 incearca gloss:-? aaa si ador crema de la nivea:D mereu o folosesc inainte de machiaj:D

    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil o sa gasesti ceva bun pentru tine..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja m-am decis,fara ruj.O sa le hidratez cu nelipsita crema Nivea si pe langa aceasta mai doresc sa incerc cateva creme de hidratante si atat...fara ruj,strugurel,gloss...

      Ștergere