luni, 27 august 2012

LENJERIE intima

Hello,hello!
Astazi o sa vorbim despre o rufa folosita foarte des de femei.Stiti despre ce este vorba?Da,ati ghicit.Raspunsul corect este: lenjeria intima.



Lenjeria intima nu este doar unul din acele lucruri pe care o femeie il cumpera din magazin doar pentru a scapa de stres,pentru ca are nevoie,pentru ca ii place si lista poate continua.Lenjeria intima este un uz indinspensabil care trebuie sa ne faca sa ne simtim confortabile si sexy in pielea noastra,uneori ea fiind mai importanta decat hainele deoarece ceea ce purtam pe dedesupt ne pune in valoare corpu`.



Cand vorbim despre aceasta bucata de material totul depinde:culoare,forma,material...absolut fiecare detaliu conteaza.Nu ca ar interesa pe cineva dar mie imi place sa port lenjerie neagra si alba si desi pana acum am purtat doar bumbac as vrea sa incerc ceva mai nebunatic,poate ceva dantela,ceva care sa ma faca sa ma simt sexy dar si confortabil in acelasi timp.Sincera sa fiu,am cautat prin tot Ploiestiul si nu am gasit decat lenjerie de bumbac,ce am gasit pe internet mi s-a parut mai scumpa decat cere legea.Adica,nu stiu voi dar eu nu as da 100lei minim pe un sutien.






La capitolul nu imi place,urasc sa port rosu .Voua ce va place si ce nu va place?




Cum ne alegem sutienul?

1) In momentul in care incerci un sutien, apleaca-te in fata pentru ca sanii sa-ti cada in cupe.
2)In cazu` in care au mai multe incheietori la spate. Testeaz-o pe cea din mijloc la inceput si vezi daca e potrivit de stransa asa deoarece cand sutienul isi pierde elasticitatea, poti trece la prima incheietoare.
3) Puntea dintre cupe trebuie sa se aseze plat intre sani.Daca nu,incearca o marime mai mare.
4)De asemenea,foarte importante sunt bretelele.Aveti grija sa fie confortabile si sa nu va stranga.
5)Stiu ca suntem in criza dar incercati sa nu cumparati sutien de la coltu` strazi.Haideti sa incercam sa avem grija de corpu` nostru asa cum avem de fata!oK?

Voi aveti vreo metota atunci cand va alegeti lenjeria intima?



Cumpararea lenjeriei intime nu este singurul lucru care conteaza,trebuie sa avem grija si de spalarea lor.Eu va sfatuiesc sa va spalati lenjeria intima manual.cu manuta.Da,stiu,numai traim in secolul 19 dar credeti-ma ca nu e asa greu.Nu zic sa luati toate hainele sa le spalati manual.Nu,restu` le puteti baga la spalat,acum vorbim doar de lenjerie.

Si pentru ca tot veni vorba de sutiene,am citit un articol in care spunea ca angajatele din Germania sunt obligate sa poarte sutien iar unghiile si parul sa fie curat si ingrijit atat la femei,cat si la barbati.Asa da.


Fetelor sper sa va placa urmatoarele piese de vestimentatie iar baieti...doar priviti!














7 comentarii:

  1. hmm, ce post sexi;)) intr-adevar, lenjeria intima sexi, te face sa te simti sexiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti place postarea :d
      da,asa e.tocmai din acest motiv vreau sa imi schimb lenjeria de bumbac cu ceva mai sexy ...sper ca in curand sa gasesc ceea ce caut :)

      Ștergere
  2. Nu ma omor dupa astfel de lenjerii, si nici nu stau sa caut prea mult dar am momente cand ma duceam la cumparaturi imi luam o lenjerie intima cat mai interesanta;))

    RăspundețiȘtergere